Cuma akşam hafif regl agrisi ile acile gitmistim hicbirsey yoktu yalancı sancı dendi. Pazartesi doktorum bebisin makata dondugunu soyledi sancilarin o yuzden olmus olabilir dedi. Ama sali gunu cuma gecenin 2 -3 katı oldu 4 saat falan arada artarak devam etti. Carsamba hafif baslayip 6-7 saat surdu bu sirada akintim artiyor ama sancilar duzenli degil surekli bi agri var arada sanci giriyor. Bu sabah vajina agrisiyla uyandim yuruyemiyordum. Doktora gittim doktorum izindeymis bayram sonu gelecekmis. Simdi tekrar basladi sancilar. Gunduz hafif regl agrisi gibiydi simdi iyice artti. Acile gitmeli miyim yoksa evde hafiflemesini mi bekleyim her gun siddeti artiyor ama duzene girmiyor. 36+4 gunluguz. Vajinamin etrafindaki agri devam ediyor. Dune gore bebisin kasilmalari da var. Basi hala yukarida hissediyorum