Alyel Merhaba 3gundur insuline başladım dün akşamdan beri kollarım sırtım ensemde çok ağrı var kas ağrısı dayanılmaz yani sizlaniyorum sürekli gün gece. Ağrıdan döndüm durdum insülin iğnesi yapan güzel hamişler sizdede aynı durum oldumu yada nasılsınız♥️
Alyel Susu_09 geçmiş olsun öncelikle ben sadece akşam 10 da şimdilik doktor bakicak ona göre düzenleme yapacak sizde maşallah 3kere ama 5dk ağrı varmış ben dünden beri. Duramiyorum
Susu_09 Alyel sağolun benim yüksek biraz sekerim o yüzden dozlar da yüksek üstelik serklajliyim size de geçmiş olsun
dexter ben bacaktan yapıyorum bacak dahil hiç ağrım olmadı, hemşire bazen kılcal damara denk gelito falan dedi iğneyi yaparken acıyodu bazen. şimdi iğneyi dokunduruyorum nerde acı hissetmiyosam oraya yapıyorum xkzjsns