Sefaseyda29 [https://mutluresim.com/images/2023/06/22/nQfP3g.jpg] Sonuç böyle ama ben bişey anlamadım anlayaniz varmı?
Novamomy Sefaseyda29 canım sonuç yok zaten ayrıca 2li test tablo ile doktor tarafından değerlendiriliyor tablo olması lazım e nabızdan çıkmıyor oda zaten sen en yakın zamanda doktoruna gitmende fayda var
Novamomy Sefaseyda29 raporunun olması lazım grafikli yanında varsa yorum yapar ama uzman bir kadın dogumcunun yapmasında fayda var kafan karışmaz en azından