Kızlar dün trendyoldan ateşölcer siparişi vermiştik bugün kargo geldi içinden bı çift çorap çıktı ne alaka yani hemen trendyoldan aldığım firmaya yazdım kargo şirketinde bı yanlışlık oldu hemen iade kodu oluşturun falan yazmışlar hata onların ben niye uğraşıyorum ne yapabilirim başıma ilk defa böyle bişey geldi acayip sinirliyim kızlar