Rumeysab Merhaba annelerr ❣️ cinsiyetlerinizi ne zaman ogrendiniz?? 11+ 3 deyim cok sabirsizlaniyorum 🥹
zclkkubra Rumeysab bende merak ediyorum bi de bazen erkek diyorlar kız çıkıyor bu doktorun tecrübesine mi bağlı bebeğin gelişimi ve usg yanılmasına mı bunu da merak ediyorum