Selamlar
Gaziosmanpaşa avrasya hastanesindeki mete beyde gebelik takibini yaptıranlar memnun musunuz acaba nasıl bir doktor bilgi verebilir misiniz? Ben bir kere gittin kendisine sakin ve çok konuşkan bir beyfendi ancak bana biraz işi ticarete dökmüş gibi geldi. Şu testi de yaptırın bunu da yapalım şunu atlamayalım falan sanki hastane yönetimine sürekli para kazandırması gerekiyormuş gibi geldi bende mi yanlış bir intiba uyandırdı acaba