Ozlemsvr Bende 3 adet fıtık var 😬 Ara ara çok zorladı bir sürü yastıkla yatıyorum oturuyorum belime hep destek. Evi süpürmüyorum gebeliğin başından beri hatta gebe kalmadan eşim yapardı genelde. En çok zorlayan elektrik süpürgesi açıkçası onun dışında bi sorun yoktu. Kızımın pozisyonundan ötürü ağrı başladı tekrar penguen gibi yürüyorum istemsiz😁😂 internette çok arattım fıtıklı hamile normal Doğum yapabilir mi yaptı da esneme hareketleri diye çok bi cvp alamadım 🤷♂️ Esneme hareketleri var iyi gelen ama