Gzdem Kızlar iyi akşamlar bugün çatı muanem vardı doktor haftasonuna doğurursun dedi eve geldim akşama doğru nişanım geldi hastaneye gittim ama sancım çıkmadı eve yolladılar ne Zaman sancı olur yada doğum böyle bir durum yaşayan varsa yazabilirmi 🙏