E_r_s_n3004 anesteziyi atmak için kahve içilmesi gerekiyor hemşireler zaten size diyor işte iki saat sonra birşeyler içmeye başlayabilirsin diye o zaman su ve kahve içmeni öneririm
Yürümem öyle zor olmadı birazcık acıdı ama asla korkulacak gibi değildi yatakta biraz oturup karşıya bakın baş dönmesi olmaması için ben annemden yardım alarak kalktım sonrasında kendim yürüdüm
Bol bol yürüyüş yap,yap ki gazı kolay çıkarırsın ve ayaklanman çok daha kolay olur