Gjo Kizlar 30 haftalık hamileyim ve 2 gündür ayağım acayip ağrıyor akşama kadar yatsam ayağa kalktığımda gibi ayağım acayip ağrıyor yapabalicegim bişey varmi
Amineazra Gjo bende 32 haftanın içindeyim bu bacak ayak ağrısı başladı iki gündür bende bilmiyorum ne iyi gelir sağ bacak ve ayak bilekleri ağrıyor
Damla Gjo bende yaşıyorum haftalardır ödem den oluyor sanırım sanki ayak kemiklerim kırık basınca batıyor öyle değişik bir ağrı
leila1 Gjo magnezyum ilacı, vücutta eksikliğinde dolayı ayaklarda genelde ağrı sızı kasılma yapar. Detaylı internetten araştırma yapabilir siniz Doktorunuza danışın size yazsın. Ben ilk aydan beri kullanıyorum şükür ağrım sızım yok.