Olabilir geç döllenmedir belki o yüzden daha duyulmamıştır arkadaşımın da öyle oldu 8 haftalıkken kese boş bebek yok dediler kalp atışı duyamadılar kürtaj dediler 2 hafta beklicem diye inat etti 10. Haftada bebeği görüp kalp atışını dinleyip geldiler