Asenova- Selam kizlar artik 19 haftaliğiz ama Ben hala bir hareket hissedemiyorum sanki bazilari 20 21 haftalik Olunca daha net hissediyormush
Birrrcan Asenova- canım bende 20. Haftama girdim ama hissetmiyorum bende uzanıyorum belki net hissederim diye ama nafile 🙄
Ozge111 Asenova- o haftalarda çok nadir hissediliyor baloncuk patlaması gibi oluyır brn sadece geceleri ve sabah hissediyordum şuan 24+4 olduk gündüz bile tekmelerini hissediyorum artık kıpır kıpır 😍
262223-- Asenova- 22.23 daha net hissedersin ben 17. Haftada hissetim pıt pıt damar seğirmesi gibi şimdi 27+2 olduk 😂top oynuyor galiba içerde
Asenova- EbruBoluKaya Sanirim erken daha bizim.oyuzden 🥲 Ama inshallah yakinda bizde artik o hareketleri hissediriz💗🤲
ladyax Ben 18den sonra çok az az hissetmeye başladım 20 bir olduk bizim kız kudurmaya başladı hiç durmuyor sürekli tepik
Mylove47 Asenova- aslında o haftalar bile hissedemeyebiliyosun ben hissedemedm ondan sonra 22 haftadan sonra net hissettim
Papatyaaa__ CeydaST o hissetdiğiniz bağırsan hareketi bende 14haftada öyle oluyordu doktora sordum doktor bu haftada hissetmen imkansız dedi ve o seyirme bağırsak hareketiymiş 18 19haftada hissediceksiniz İnşAllah🌹
Asenova- CeydaST Aslinda bende 1 hafta once karnimda sanki damat atmasiina 🤣🤣benzer bi durum oldu ama Emin dilim tabiki 🙂
Papatyaaa__ Asenova- ilk gebelikse 20 21haftalarda hareket eder😊24haftaya kadar hareket etmezse normaldır merak etmeyin😊İnşAllah kısa zamanda hissedersiniz🌹
CeydaST Papatyaaa__ 36 yıldır bağırsağımda öyle bir şey hissetmedim şimdi mi bağırsak hareketi oldu 😂 benim doktorum da öyle dedi de ben onun bebek hareketi olduğunu düşünüyorum ki dediğim gibi 36 yıldır hiç öyle Bi hissiyat olmadı