8 gün once kan tahlili verdim beta hcg 0,48 çıktı doktor gebelik yok dedi adet gecikmemin 5nci günündeyim 3 kere gebelik testi yaptım hepsindede silik cizgi cıktı bugün sağlık ocagında yine kan testi verdim beta hcg 751,82 cıkmıs hamileyim cok sükür ama kafam karıştı 8gün önce kanda ckmadı ve bu deger 4haftalıga denk geliyor degilmi