Elif2424 Dünden beri çok az hissediyorum yok denecek kadar. normalde çok fazla hissediyordum normal mi ya?
1melekannesi3858 Elif2424 kızlar bununla ilgili post açacam artık 28 haftada bugün bebekler durgunlasiyo neden bilmiyorum endişelenecek bisey yok merak etme canım
gumiho 1melekannesi3858 umarım dediğiniz gibidir ben de çok gerildim 28. haftadayım iki gündür hareketler çok çok seyrek 🫠
Fik Kuzu bende oldu çok panik oldum bebek dönüyor genelde 28. Haftada baş aşağı pozisyon alıyor ve uyuyor artık 🤭 alanı da küçüldü sayılır merak etme bir kaç güne kıpır kıpır olur tekrar
1melekannesi3858 Elif2424 yok yok tedirginlwsmw 28 hafta garip herkezde olan bisey bende de oldu Bi kaç güne düzeldi
1melekannesi3858 gumiho 28 haftada genelde öyle canım merak etme benimkisi de aynıydı hatta 2 3 gun hareket sanki bildiğin etmiyor gibiydi sonradan iki 3 gun sonra düzeldi ama
gumiho 1melekannesi3858 umarım dediğiniz gibidir, rahatlattınız beni yorumunuzla ister istemez garip düşünceler üşüşüyor ne kadar sakin olmaya çalışsam da 🌼
gumiho Kubrakarahan bu haftalarda normal olduğunu söylüyor tecrübeli anneler, forumda 28. haftada hareket azlığı başlıklarına baktım çok fazla aynı durumu belirten anne var hareket sıklığı azaldı vs deyip daha sonra normale dönüyormuş, sağlıkla gelsinler 🌼
1melekannesi3858 gumiho normal asko her zaman hareket edecekler diye bisey yok bende ilk zamanlar öyleydim simdi misal ben 32+6 haftalik ister istemez gün içinde sakın olduğu zamanlarda oluyo hareketli yerinde durmayan bebis olduğu da oluyo özellikle 28 haftalikkende neyse durgunlasiyolar bende anlamadim buradakiler Bi sürü post açmış ben inanmamıştım Bi 28 e geldim AA bide ne göreyim günlük hareket eden kiz hareket etmiyor canım skldi dedim bu nie hareket etmiyor felan filan Bi gün felan daha durayım dedim ona göre hastaneye giderim.dedim o sırada kız Bi tekme attı atış o atış maşallah hareketli korkma yani