Nurscl06 stajer illaki olacak yanlış anlama stajer olmazsa nasıl öğrenecekler ki mesleklerini. Benim doğumumda uzaman kadın doğumcu uzman ebe uzman hemsire vardı ve odada stajer asistanlar dahil olmak üzere 10 kişi vardı toplam. Zaten kadım doğumcu yönlendirdi ebe kesi ve dikişi yaptı hemsire de serumla bebimle ilgilendi bebek doğunca kadın doğumcu bebeği kontorl ediyor annenin saglıgını kontrol ediyor ve cıkıyor odadan geriye ebelerle hemsirelerle kalıyoruz. Tek yapman gereken ebeye kulak vermen gerek o seni en iyi sekilde yönlendiriyor onu duyar söylediklerini yaparsan doğum hemen oluyor kolay bitiyor