Mugeliya Kizlar bugun kontrolum vardi 2cm aciklik var bayram oncesi gelir dedi dr bol bol skuat yap dedi hurma yicem bakalim hayirlisi insllh
queenmerve Mugeliya benimde öyleydi 1 ay öyle gezdim ilerleme olmadı sezeryanla doğum yaptım. Doktorum banada 10 güne kadar gelir demişti. Sakın kendinizi şartlamayın kolay doğumlar dilerim :)
Susam-21 Mugeliya pazartesi gittim 2 cm açıklığım vardı doktor iki güne dogurrusun dedi bugün 39+2 olduk ama tık yok 😀
Senazg Ozgeszgn Kızlar benim doktor hiç muayene edip açıklığa bakmıyor bende 37+3 üm ve alrılarım da var
Senazg Ozgeszgn Ne güzel bayram gelmeden olması iyi benim sadece ultrason a bakıyor nst de ufak ufak cok az cıkıyor sancı ama açıklığa hiç bakmadı doktor ve ilk doğumumda erken oldu
Esca Mugeliya benimde son 10 günüm kaldı da bende yarın bakmaya çıkacaktım. Eminönüne bu sıcakta nasıl gideyim bi de tek 🥲
miniyo Mugeliya 34 haftalığım saat 17.00 dan beri geçmeyen bir adet sancım var ve hala devam ediyor aşırı terliyorum öyle böyle değil . Yalancı sancılar olabilir mi ? pazartesi nst girmiştim sorun çıkmadı ancak her gün farklı tabii . Sizlerin yorumu nedir
Mugeliya miniyo benimde 35. Haftamda olmustu 20 dkkada bi geliyodu 2 dkka fln suruyodu dr a sordum biraz dinlen uzan dedi 3 saattw fln gecti yalanci sanci sizinde oyle olsbilir belki