Kızlar merhaba, Temmuzda doğum yapacağım inşallah. Sezeryan mi normal mi belli değil ama normal doğum istiyorum. Hem havalar sıcak hem lohusalıkla ne tarz bir korse kullanabilirim sizce? Evimizde klima vs de yok. Benim gibi yazın doğum yapıp kullanmaktan memnun kaldığınız korseleri yazabilir misiniz?