Meryem345 13 haftalık oldum doktor bugün erkeğe benziyor dedi ama erken bu haftalarda dedi böyle durum yaşayan var mı ?
Cansssx Youngmotherr 19+3 e kadar bacak arasına hiç bakmadılar mı peki kaç defa muayene oldunuz kesin kız mı demişlerdi yazarsanız çok sevinirim
Meryem345 MedineDoru özele mi gittiniz genelde özel de doktorlar ilgili oluyor çünkü o yüzden bende özele gittim fakat erkeğe benziyor ama bu haftalarda pek net bisey söylemek istemiyorum ben aslında dedi 2 oğlum var bu arada ☺️
Mrv001 Meryem345 11 haftalikken erkek görünüyor ama emin olmak için bekleyelim demişti her gittiğimde soruyorum erkek diyor 😂 sağlıcakla alın inşallah kucaklarınızı bebislerinizi 😊
minikmucizeemaak Meryem345 13+6 da doktorum kıza benzetti ama değişirse kızmayın 1 gafta sonra netleştirelim dedi 2 gün önce 15+0 da erkek olduğunu öğrendik 💙👶🏻
262223-- Meryem345 12.13 haftada erkeğe benziyor dedi hatta erkek bil %80 erkek bil dedi bende 18. haftada gittim kesin erkek dedi
ipekcim Meryem345 12+3 te erkeğe benziyor dedi. 13+4 te pipi ultrasonu çekip net şekilde erkek dediler
MedineDoru Meryem345 aynen canım özelde çok da iyi bir hastane ve doktor ben de detaylı bekliyorum 21. haftam da gideceğim şu an 19 Haftalığız🙃