Doktorum bana mafnezyum önermişti ama ben kaşar yoğurt gibi dogal besinlerden almayı tercih etmiştim.Fakat gebelik ilerledikçe ağrılarım cogaldı başedemiyor ve bazı zamanlarda ağırdan uyuyamıyordum.kemik ağrıları zorluyordu beni.Keşke ilk verdiği zamab başlasaydım.Bu arada ben osteocare kullanıyorum.çok şükür 1 haftaya tüm agrılarım hafifledi.Siz bilirsiniz elbette ama ben çok faydasını gördüm magnezyumun halada devam ediyorum.