Ay noooolur bişey diyin 3 cm açıklık var nasıl ilerler bu lütfen yardım 4 gündür hastanede yatıyorum hâlâ 3 cm doktor 28ine kadar yatış verdi o gün nöbetçiyim o gün bakarız doğurturum seni dedi bekleyemem ben o kadar canım çıktı 90 100lü çıkan nst sancılarından evde 2 yaşında kızım bekliyo çektiğim acı bi yana öldüm artık 🥺🥺