balbebek_ Bebeğimin hıçkırığını alt tarafta hissediyordum kafası aşağıdaydı şimdi üstte hissediyorum acaba makat pozisyonuna mı döndü siz nerde hissediyorsunuz 33+2yim
1asel-duru En başından beri baş aşağı duruyor 35 hafta olacağım bugün hergun muhakkak hıçkırık tutuyo alt karın bölgesinde hissederim hep
balbebek_ 1asel-duru ben de öyle hissediyordum ama artık yukarda hissediyorum döndü mü acaba bebeğim bayramdan sonra randevum meraktayım🫤
Muczm33 1asel-duru nasıl bişey o hıçkırık bn 27. Haftadayım da acaba nasıl anlarım hıçkırık olduğunu yada kaçıncı haftadan sonra anlaşılıyor
1asel-duru Muczm33 25 haftadan sonra başladı bende ritmik sekildi kalp gibi pıt pıt pıt atıyor içinde karnını ellediginde belli oluyor nerdeyse 1 dakikaya yakın hickirir benimki