Selam kızlar,
2 gün önce doktor randevum vardı 5 haftalık hamileyim, keseyi gördük ama kist de var dedi doktor. Ca125 tahlili yaptı ve sonuç aşırı yüksek 225çıktı. Kistin büyüklüğünü ve bu tahlili sık sık yapıp kontrol edeceğiz dedi(hamilelikten dolayı yüksek çıkabilirmiş).
İçim hiç rahat etmedi bugün başka bir doktora gittim, oda bakınca kötü huylu olduğunu sanmıyorum dedi hatta tahlil sonuçlarına inanamadı. 2 hafta sonra tekrar çağırdı, yine o tahlili yaptıracağım. Bu durumu yaşayanlar oldu mu? Çok huzursuzum😔