Bence ilk doğumunuz normal ise bayramdan sonraya kadar bekleyebilirsiniz ben olsam öyle yapardım, hatta daha uygulamada dün ya da önceki gün bebeğin baş aşağı dönmesi ve doğum kanalına yerleşmesi ile ilgili bir bilgi vardı, eğer ikinci gebeliğinizse bu doğum anında bile gerçekleşebilir gibi bir şey yazıyordu. Ben kesin bayram sonrasını beklerdim 🙏🙏