Arkadaşlar merhaba 12+6 iken geçtiğimiz hafta otururken abartmıyorum litrelerce ağrısız bir şekilde kanamam oldu, özel takipli olduğum doktoruma hemen gittik 20 dk içinde müdahale edildi bebekte hiç bir sorun yok açıklık ya da olumsuz bir durum yok hatta serklaj bile gerek olmadığını söyledi ancak kanamanın neden olduğu bilinmiyor, aynı zamanda hastanede yatışım oldu serumlar ve iğne hap vs gibi. Pazartesi taburcu oldum bgun gene kanamam oldu ama geçenki gibi değil daha az tabiki hemen kendim tedbir alıp direk yattım doktorum ağrı yoksa endişe etmemem gerektiğini ilaç ve iğneleri 2 şer alalım dedi. Bu şekilde sağlıklı gebelik geçiren var mı ? Ya da neden olduğuna dair bir fikriniz var ise paylaşırsanız sevinirim. Uzun oldu hakkınızı helal edin 🥲🫶🏻