Ozdmr27 Merhabalar bebegim 33 hafta 4 gunluk 2 kilo 100 gram dedi doktor gelişim geriligi var 1 hafta geriden geliyor dedi kötü mu kilosu sizce
zeynozey Ozdmr27 her bebek aynı değil kuzum ya kilo 1 hafta önde olur 1 hafta geri de olur , sağlıklıysa kiloya takılma doktor da bu ayrınlarıda söyleseydi keşke 🥲 eşin ve sen kilo olarak nasılsınız? Zayıf mısınız? Genetik size çekiyor olabilir😊
Minis122 Ozdmr27 bnm 33+2 2600 gr 3 hafta onde erken dogum riskim var 3 gundur hastanede yatiyorum bugun sezeryana alindim geri cikarildim dogum.olmadan farkli hastane sevk oldum. Bence gayet iyi. Kilosu saglikla dogsun dua edin sadece
Ozdmr27 Gamzebrs banada normal geldi de doktor oyle deyince kafam takıldı ilk cicugum 33 hafta 3 günlük dogmustu 2 kilo 200 gram doğmuştu
Ozdmr27 zeynozey ikimizde zayıfız oyle kilolu insanlar degiliz saglikli olsun yeter kiloya takmıyorum ama oyle deyince korktum biraz
MelikeKurtulan29 Ben geçen hafta 33+3 de 2100 gramdi doktor gayet iyi demişti ama degilmi yani anlayamadim
zeynozey Minis122 ay niye öyle oldunuz? Ameliyattan neden geri çıkarıldınız? Erken doğum riski bebeğin 3 hafta önde olmasından mı kaynaklıydı?
Oznurdediler Minis122 32. Haftada 2600 du benim bebek ama hiç öyle şeyler söylemedi doktor gayet iyi normal dedi neye göre değişiyor bu teshisler gerçekten anlamıyorum.
Minis122 zeynozey doguma alindim.sonra yenimdogan hemsiresi bebekde. Solunum sikintisi olursa yolda sorun olabilir o yuzden baska hastanede dogum olsun demis. Geri cikardilar sevk yaptilar beni. Bu hastanede dogum.yaptirmam daha erken dedi. Kese bebegin gelisimine gor ekucuk.kalmis sıkılmış. Sanirim o yuzden sanci. Yapiyormus durduramiyorlar
Minis122 Ozdmr27 amin ins rezil olduk hastanelerde. Kapodan geri donek bintuaf yarin olmadi ozele gidecegim. Agrim var. Hastane ilgilenmiyor. Belirsizlik cok kotu
Ozdmr27 Minis122 devlet hastanesi öyle oluyo ya bugünkü gittiğim gelisim geriligi var diyor tedirgin oldum ister istemez bi iki soru sordum başım ağrıyor bir daha boyle yapacaksan baska doktora git dior adam bana
Minis122 Oznurdediler doktoeuma gore bebek gayet iyiydi alicakti ama yenidogan doktoeu riski olursa yokda kotulesebilir die. Her ihtimale karsi sevk uapilsin dedi o yüzden surunuyorum yarin taburcu olup gidecegim tekrsr ayni doktoruma