cansureis En sağda referans değerleri yazmıyor muydu? Ama bu değerler normal diye hatırlıyorum. Tüp bebek denemesi öncesi bakıyorlardı bana hep. Hormon onlar benim tüp bebebekte yumurta geliştirici ilaçlar yüzünden o hormonların 1000-2000 düzeylerine kadar yükseliyordu. Folikül kisti çıkıyordu o yüzden bazen yumurtalığımda o ay deneme yapamıyorduk ama sizinki normal gebe kalmayı engelleyen düzeyde değiller.