Plansiz oldu benim de. Doktor kanıtlanmis bir zararı yok aslında.asil sorun oksijen miktarının düşmesi.anne sağlığı benim için daha önemli stres daha önemli bir faktör 6 ya kadar icebilirsin dedi. Eşim günde 2 paket içiyor.bazen 5 bazen 6 ile günü kapatıyorum malesef ama benim daha 2 haftalık erken gebelik testi ile öğrendik bugün normalde regli günümdu