CeydaST Benim bildiğim çalışan anneler için emzirme parası var, belediyelerin hoş geldin bebek çantası var. Başka neler var nelere başvurabiliriz? Bilgilerimizi paylaşalım bakalım
NewMom__ zeynozey 😂😂 sanki ne yardım var ekonomiye bak edilen yardımlara bak süt parası bile tek sefer alınabiliyor sadece😂 belediyeler de hoş geldin bebek çantası veriyormuş ama her belediyenin içeriği farklı bazıları dolu dolu yolluyor bazıları yollamak için yolluyor😂
NewMom__ zeynozey hahaha doğum parası var tek sefere mahsus veriliyor oda 300 tl bir şey olması lazım ilk çocuksa 😂
CeydaST NewMom__ onu nereden alıyoruz çalışan alabiliyor mu acaba ne varsa hepsini almak istiyorum. Doğum izni bitince işten çıkarılacam o yüzden ne alabilirsem almak istiyorum
NewMom__ CeydaST doğum parası herkese veriliyor ilk çocuk 300 tl olması lazım ikinciye 400 tl tek seferlik
CeydaST NewMom__ e devlette böyle yazıyor 4357 sayılı Kanun’un 11/2 maddesinde belirtilen görevlerde olmadığınızdan, Sandık üyeliği kaydınız bulunmamaktadır
NewMom__ CeydaST çalışan da alabiliyor diye biliyorum internetten baktım şimdi e devletten doğum yardımı başvurusu yapmak gerekiyormuş ya da sosyal hizmet merkezlerine doğum belgesiyle başvuru yapmak gerekiyormuş