Momofthemert Benimde 10 ocak 2. Oğlumu bekliyorum sabırsızlanıyorum artık kokusunu içime çekmek istiyorum bide hamilelikten çok sıkıldım 2 senedir sürekli hamileyim 😂😂 ilk oğlumda 15 aylık şuan
mehtap28 Sblozdmr bizde 34+2 olduk kizimla iki haftadir bas gelis 🙏🏻 Bugün kontrolümüz vardi 2430 gram olmus kizim 😍 ocak 2-3 dogum insallah 🙏🏻
Benay Sblozdmr Ocak 15 de olacak Doğum nasipse belki erken belki geç gelir oğlum ama heyecandan ölüyorum acaba kime benziyor diye