Kızlar dün kontrole gittik sancılarım yüksek çıkıyor zaten suyum sınırda ve eşimde yaşlanmış 37+1 deyim bugün doktorum pazartesi günü tekrar gel bakalım dedi erken alabiliriz duruma göre bayramda riske atamayız dedi 38 den öncede doğum yapmanı istemiyorum aslında dedi bebeğim zaten 1 hafta geri gelişimli normal doğum istiyordum ben normal istiyordun dimi dedi evet dedim zaten doktorumda sezeryanı mecbur kalmadıkça pek isteyen birisi değil sizce pazartesi ne olur sürekli kasılıyor karnım bacak aramda aşırı derecede acıyor sanki birileri kemiklerimi çekiştiriyor gibi pazartesi herşey olabilir ama beni stres sıkıntı sardı dünden beridir ilk doğum olucak açılma zor oluyor diyorlar ilk doğumda böyle birşey yaşayan var mı bayramın araya girmesi bizim için sorun oldu birazcık