Juniorbabyy Kızlar 27.6 haftalık hamileyim 2 gün önce hastaneye gittim doktorum bbek iri benk hafta olarak 30 haftalik gözükür dedi ve idrarda enfeksiyon varmış erken doğum riskin var dedi peritonolojiye yönlerdi yaşayan var mı bu sekilde
Nymphadora Juniorbabyy şeker yüklemesi yaptırmış mıydınız şeker yüksek olduğunda bebekte irilik olabiliyor. Benimde 21. Haftadayken bebek 23gözüküyordu şeker yüklemesi istedi doktor biraz yüksek çıktı şekerim diyetle düşürdük şekeri. Şimdi 30. Haftadayız bebekte normal haftasında görülüyor. Suan idrar yolu enfeksiyonuda olmuşum ilaç verdi doktor ama hamilelikte olabiliyormuş çok korkulacak bi şey değil dedi
Nymphadora Juniorbabyy monuroldu adlı galiba toz şeklinde gece uyumadan önce içiyorsun. Birde kuş burnu çayı iç dedi oda idrar yolu enfeksiyonunu temizliyormuş
Nymphadora Juniorbabyy bi daha tahlil yaptırmadım zaten belirtim yoktu tahlilde görmüştük o yüzden bilemedim şimdi 🙈
Prenses-3504 Bnde bugün gittim bndede var 29 haftalığım ama geçmiyor banada o şaseden verdi ayreten antibiyotik bide travozol ağrım var diye progestan verdi
Birprensesannesi2525 Benim de tekrarlayan idrar yolu enfeksiyonu var kültürde yaptırdım temiz çıktı doktor normal dedi