A_svgn Selam hanımlar 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim ama ilk muayenemde ultrasonda kese gözükmedi vajinal ultrasonda gözüktü doktorum bunun normal olduğunu söyledi ama korkuyorum sizce norma midir?
minikoannesi123 A_svgn normal tabiki. Korkulacak bir şey yok. Çok erken bir hafta oldugu için benim doktorum da ilk haftalarda hep vajinal muayene etmişti. Çünkü daha sağlıklı görüntü elde ediyorlar ve yorum yapabiliyorlar
Hizligonzales A_svgn gayet normal benimde gozukmemisti 6haftaliktim ters rahim oldugum icin onunda etkisi vardi ama ilk haftalar gözükmemesi alttan bakmalari normal.
A_svgn Tekrar kan tahlili ve idrar tahlili istedi beta değerlerim için sanırım ilk muayenem olduğu için çok korktum 2 hafta sonra tekrar gitmemi söyledi
minikoannesi123 A_svgn betanin artış durumunu görmek istemiştir . Ayrıca gebelikte belirli araliklarla kan ve idrar tahlili veriliyor. Kalp atışını duyabilmek için de ortalama 2 haftayı uygun görmüştür. İçinizi ferah tutun 😊