Bende tüp bebekle hamile kaldım şuan 7 haftalığız benim için en zor süreç Yumurta toplamasıydı benden 52 tane yumurta toplandı ve ben de balık etli biriyim normalde Yumurta büyütme aşamasında 9 aylık hamile gidibydim şişkinlik arada nefes alamama kabızlık hemen yorulma zor Bi dönemdi Yumurta toplanırken zaten hiç bişi hissetmiyorsunuz sadece bendeki şişkinlik çok zorladı beni o da yumurtanın fazla olmasından kaynaklıydı şimdi geri dönüp bakınca hepsine değer diyorsunuz o pozitif sonucu alınca o yüzden rabbim hayırlı evlatlar nasip etsin isteyen herkese inşallah