Snsineem 1 aylık bebeğim ve gaz sorunumuz var doktorumuz Ligone simplex ve desiferol damla verdi kullanan varmı fayda gördünüz mü siz hangi damlaları kullanıyorsunuz nasıl çözüm buldunuz ?