Kızlar bugün 15+4 gebeyim ve boğaz ultrasonu sonucunda zehirli guatr olduğu kanlanmaya başladığı tespit edildi. Zaten t3 T4 çok yüksek çıkıyordu TSH değerim çok düşük çıkıyordu endokrinde ilaç başladı. Gebelikte başına gelen var mı bebekleriniz saglicakla doğdu mu bir sikinti oldu mu