Aylinslmci 38+4 haftalıktı 3 gün biraz kötüydüm açıkçası yürüme açısından bugün gayet iyiyim. Yürüdükçe açılıyorsunuz bol bol yürüyüş 🫠 kahve mutlaka alın yanınıza hemşireler doktor öneriyor zaten ben 4,5 bardak içiyorum günde ne bel ağrım oldu ne de başım ağrıdı çok şükür 🙏🏼