2cocuklumoms 30+5 haftalığım karnım taş gibi oluyor bebek toplanıyor sizde de oluyor mu kızlar normal mi acaba
rumeyshaan 2cocuklumoms 31+2’deyim iki gun once doktoruma sordum normal dedi bir tarafa toplaniyor tas gibi oluyor boyle ama geciyor sonra
Sere 31+1 im özellikle çok yorulduğum zamanlarda oluyor ama hergün muhakkak oluyor çok normal diye biliyorum doğuma kadar da böyle devam eder muhtemelen 😊
Amineazra 2cocuklumoms o hafta da bende de oldu doktor her ihtimale karşı nst yaptı sancı falan çıkmadı magnezyum verdi onun için. İsterseniz sizde bir dahaki kontrolde doktorunuzu bilgilendirin ona göre bir şey söyler size