Handeay 5. Haftalık gebeğim kanamam oldu Lekelenme şeklinde değil normal bi kanama oldu bundan bi hafta öncede lekelenme olmuştu progestan vermişti doktor şuanda baya tesirginim ve de korkuyorum bebeğime bişey olacak diye
Sibelemre Handeay bence kormaniza gerek yok ben de 14 haftalikta çok kanamam oldu hastanede yattım banada aynı haptan ve iğnesini verdiler tam bir ay kanama leke gördüm çok şükür geçti şimdi 23 haftalık olduk
Handeay Adenbebek hastaneye gittim ypıcak bişey yok dediler derdimi anlatamadım kalp sesini duymadınız daha bebek olmayabilir filan dediler hep negatif konuştular
Sibelemre Handeay bak canım benim bebiş ilk benimde belli olmadı 8 çi haftada altan muane edince bebek göründü ve 10 haftalarda kalp sesini duya bildim
Cansu07 Benimde 4 haftamda kanamam oldu hemde baya fazla 2 hafta geçmesine rağmen koyu şekilde akıntılarım devam ediyor ama Allah’a şükür kalp atımını fln duyduk bende düşük için iğne ilaç kullanıyorum kalbini temiz tut Allah’ın izniyle bişey yoktur
omerhalis o nasil bi hastane ya bende 10+5 gunlugum baya kanamam oldu bi hafta once acle gittim kadin dogum bulup nasil guze ilgilendi herseye bakti kalp atisi falan serum yatirdi igne vurdu sonunda gonderdi beni ve on dktora devam edicem artik. yat uzan dinlen bisey yapma hic ama yinede bi doktora gorun bence tedbir al yani