Selamünaleyküm 🌸
Özel hastanelerde cinsiyette yanılma oluyor mu ?
Devlet hastanelerinin cihazları eski olduğu için yanılma çok fazla oluyormuş özel de bu durumu yaşayan var mı ? 11+1 de kıza benziyor dedi. Ama ultrasonda 12+0 gözüküyor (Özel hastane) erkek olsa geçen hafta belirginliği oluşmaya başlardı dedi doktorum. Ama tabi Allah bilir 🩷