Kızlar merhaba size bişi sorucam daha önce olan var mı bilmiyorum da bu gün detaylı ultrasonum vardı çok şükür herşey normal bir promlem yok dedi ama beyninde minimal kistik koroid pleksus diye bişi var ama hiç bir önem teşkil etmiyor rapor da normal cikicak zaten dedi ericek hatta bir iki haftaya dedi onun haricinde herşey normal dedi neyse çıktım doktora gittim sonucu göstermeye hiç memnun olmadığım değiştiricem bir doktor zaten kendisi neyse oda aynı şeyi söyledi herhangi işlevsel veya başka bir sorun teşkil etmiyor bu ama bindebir minimal bir ihtimal de olsa down riski olanlarda da bu kistik olabiliyo çok düşük bir şeyle beraber dedi ben bunu söylemek zorundayım tıbben o yüzden diyorum dedi yani böyle olan varmı bir problem olmaz dimi çünkü detaylida doktor ölçümleri vs herşeyi normal dedi