Tecrübeli annelerim eylül ayında doğucak bebeğime 0-3 aylık dönemde giymesi için 3 tane 5li hastane çıkışı, 4 tane patikli tulum, 2 tane alt-üst takım, 3 tane patiksiz tek alt ve 7 tane çıtçıtlı badi aldım bunlar yeterli olur mu yoksa ekleme yapmalı mıyım ? Yardımcı olursanız sevinirim ☺️