Asli123s arkadaşa kesinlikle katılıyorum 0-3 ay kıyafet aldığınız kadar Yenidoğan kıyafette almanızı tavsiye ederim. Evet çabuk büyüyorlar belki ama bi o kadar da kirletiyorlar. altı taşırıyor, kusuyorla, terliyorlar… Ben inanın artık olanlarla idare etmeye çalışıp yıkayıp kurutmaktan yoruldum. Kızım 37 günlük bir sürü kıyafeti var çok güzeller ama gel gör ki hiçbirini giydiremiyorum çok bol duruyor üzerlerine ve güzel gözükmüyor bende istiyorum giydiği kıyafetler vücudunu sarsın içini doldursun. Torba gibi durmasın.