DilaraDeniz6545 M-Y2020 tek olacağını başta biliyor muydunuz yoksa şansınıza denk mi geldi? Hastaneyle önden konuşmak mı gerekiyor acaba
bebitomom Tubatgn nasıl yaptınız bunu bende Mersin şehir hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum bende tek kişilik oda tutmak istiyorum doktorunuzla mı konuştunuz yoksa hastaneyle mi
Snmkrby1_ bebitomom ben bunu sadece fakültelerde var zannediyordum şehir hastanesinde var mıdır acaba🤔
Tubatgn bebitomom Üniversite hastanesinde yaptım 3 çeşit oda vardı. Normal doğum yaptığım için doğumun olduğu gün vip oda istiyorum dedim. O şekilde tuttum. dilaraRecep
buusur Tubatgn fiyatları ne şekilde acaba ortalama yakındır diye düşünüyorum oyüzden sordum vip oda fikri çok güzel
Tubatgn buusur 2 gün kaldım, bir gün yatışım verildi. Ertesi gün doğum yaptım. 175 TL mi ne ödemiş eşim 1 günün ücretini almışlar ama ben martta doğum yaptım fiyatlar değişmiştir canım.