Bende 33+5 günlük hamileyim ve aynı sorun bende de var sürekli uyku hali ve halsizlik var. Çevremde gördüğüm bu haftadan sonra hemen hemen herkeste bu durum yaşanıyor. Sezaryen olmak için 24 temmuza gün aldık ve 38+2 de alınacak neden sizinkiler 37. Haftada doğacak. 😌