Zeynepdgn50 Kizlar nolur içimi rahatlatin. 5 günlükken topuk kanı alındı şimdi 12 günlüğüz sağlık ocağından aradılar TSH değeri yüksek çıkmış diye çocuk doktoruna götür dedi kötü bişey yoktur demi agliyorum duyduğumdan beri
aysegul_46 Zeynepdgn50 benim bebekte de yüksek biraz dedi doktor haftaya kontrole gidicez sizde nasıl oldu iyi olmuştur inşallah