Selamm, medicanaya gidiyorum ben doktorum cüneyt eftal taner çook memnunuz kendisinden🥰 İşinde tecrübeli ve işinin ehli, kafanızda soru işareti bırakmıyor hiçbir muayenede☺️ Hatta medicanaya yeni geçtim daha önce manisa sehir hastanesine gidiyordum son zamanlarda memnun kalmadım doktordan, zaten ilgi alaka yok bayadır değiştirmeyi düşünüyordum. Şimdi ki doktorum sağolsun çok memnunum mutlaka tavsiye ederim.🥰