35+3üz kafa bir hafta önde göbek çevresi de gerideymiş. Yani ne demek bilmiyorum aslında doktor yapısal bişey falan dedi ama böyle olup sıkıntı yaşayan var mı kafama takıldı. Bir de iki hafta önce kilosu 2400 dü şu an 2600. İki haftada 200 gram almış iyi mi bilemedim daha çok bekliyordum