ikizprensesannesi amin canım benm Allah razı olsun valla 🥰 ilk gittiğim doktor çok korkuttu beni betan yüksek gözükmesi lazımdı dedi çok korktum ama çok şükür gördük bugün❤️🤲🏻 rabbim isteyen herkese nasip etsin bizlere de sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin