Ozlemmmmmmmmmmm Kızlar acil cevap bekliyorum 28 haftalığım bugün bir kez kahverengi akıntı oldu korkuyorum bilginiz varsa bilgilendirir misiniz. Doktora da gidicem ama önce sormak istedim size
1palyaco Ozlemmmmmmmmmmm bende 6haftalığım bir iki gün önce oldu . Gitmedim ama gideceğim her kanama risktir aslında siz de gidin en azından içiniz rahatlar .
Rmysyldrmmm Ben 8. Haftada kahverengi akıntım oldu ve şuanda 12+5 im yine var ve doktor bu normal dedi önemli olan kan gelmemesiymiş