Yaz bebekleri için gerçekten neyi kaç aylık alacağımı şaşırdım birşeye elimi atsam diyorum zaten kış geliyo üç ay sonra kışlık alayım daha çok diyorum sonra araştırıyorum bakıyorum bazıları aldıklarını giydirmemişler bile ani büyümeler ve bebekte kilo alımları yüzünden geri ondanda soğuyorum diyorum doğunca kilosuna falan göre gidip görür alırım diyorum sonra yazın zıbınla mı gezdirecem bu çocuğu diyorum 😂 artık kafa kalmadı bende 😂